Pinterest
Haha you bitches couldn't even climb two inches before you run out of breath. You are mad because I'm doing everything you can't or won't do because you are scared.

I can and will help, but you'll need to put in honest effort or you'll never make any progress. The climbing never stops. You can only chose in what direction and in what way you climb, but the only time you stop is when you die.

Fuck what you heard. I keep my circle small and my wall high. I don't play games and I'll treat you the same way you yay me. Be careful not to underestimate me. My heart is big and I do love hard

Fuck what you heard. I keep my circle small and my wall high. I don't play games and I'll treat you the same way you treat me. Be careful not to underestimate me. My heart is big and I do love hard

Poor you . How pathetic it is to play victim to the shit you created.. Now you wanna cry about it ! You may as well put on your fat girl panties and deal. You fucked your own life up so now it's time for you to accept the reality that you are not going to be able to change, no matter what.

I know too many who do this. Poor you . How pathetic it is to play victim to the shit you created. Now you wanna cry about it ! Please bitch you have NO IDEA the tricks I have up my sleeves ! Just be patient. Like I said I DONT PLAY GAMES I WIN THEM !

Looking for #Quotes, Life #Quote, #Love Quotes, Quotes about moving on, and Best Life Quotes here. Visit curiano.com "Curiano Quotes Life"!

Quotes and inspiration about Love QUOTATION - Image : As the quote says - Description Looking for Life Quotes, Quotes about moving o

I hate bitches.... especially ones that r rude 2 my kids.

to late.she was a bitch to me.and I was a bitch back.and well.all she can do is talk shit behind my back. I am and always will be better than her and it kills her!

I'm a bitch lmao // True

13 Flawless Responses To Give When Someone Calls You A Bitch

Women get called "bitches" for some of the most obnoxious reasons. Here are 13 flawless responses you can give when someone calls you a bitch.

I refuse to apologize for being a bitch. No one has ever apologized to me for treating me like shit and bringing the bitch out in me.

Funny Quotes And Pictures Of The Week - 52 Pictures

I refuse to apologize for being a bitch. No one has ever apologized to me for treating me like shit and bringing the bitch out in me. It's so fucking true!